![]() |
goodbye
|
|
hey i just met you
and this is crazy but heres my number kill yourself maybe |
This is five words now
|
hardly
|
Tom you're going the right way for a knife to the face
|
writing that down tbh
|
lol stab ha
|
'What do you like to see in a horror movie?'
Quote:
|
go on and try me bitch!!!
|
go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!
|
*Something edgy and witty AND scream-worthy*
|
Quote:
A tad Jason. |
trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know
|
High Voltage (Live)
AC/DC Buy Subscribe Subscribe to Google Play Music and listen to this song and millions of other songs. First month free. Lyrics Well you ask me 'bout the clothes I wear And you ask me why I grow my hair And you ask me why I'm in a band I dig doin' one night stands And you wanna see me do my thing All you gotta do is plug me into high I said high High voltage rock 'n' roll High voltage rock 'n' roll High voltage, high voltage High voltage rock 'n' roll Well you ask me why I like to dance And you ask me why I like to sing And you ask me why I like to play I got to get my kicks some way And You ask me what I'm all about Come on let me hear you shout high I said high High voltage rock 'n' roll High voltage rock 'n' roll High voltage, high voltage High voltage rock 'n' roll Rock 'n' roll I said high, I get high, aaaah! High voltage rock 'n' roll High voltage rock 'n' roll High voltage, high voltage High voltage rock 'n' roll Stars, bulbs.... Spotlight, put the lights out, turn me on (High voltage rock 'n' roll) (High voltage rock 'n' roll) Wine, women and song (High voltage, high voltage) Plugged in and turned on..... |
screaming at the google bit copying too
|
BYE thats the wrong song
|
i meant for the electric six one
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3...jd3uo1_500.gif |
EastEnders favourite Natalie Cassidy looks the picture of health as she steps out for the first time since giving birth to second daughter Joanie
|
I'm at work and it sucks ass.
|
Quote:
|
Sharts in Their Eyes is a British television talent show that originally ran on Saturday nights from 21 July 1990 until 23 December 2006 in which contestants impersonate showbiz stars.
|
Quote:
Marsh's house. |
All times are GMT. The time now is 10:45 PM. |