ThisisBigBrother.com - UK TV Forums

ThisisBigBrother.com - UK TV Forums (https://www.thisisbigbrother.com/forums/index.php)
-   In Cold Blood [Game] (https://www.thisisbigbrother.com/forums/forumdisplay.php?f=615)
-   -   ☠ In Cold Blood VII ☠ (https://www.thisisbigbrother.com/forums/showthread.php?t=309460)

Babayaro. 26-10-2016 01:42 PM

goodbye

T* 26-10-2016 01:42 PM

http://i3.kym-cdn.com/photos/images/...96/681/94a.jpg

T* 26-10-2016 01:47 PM

hey i just met you
and this is crazy
but heres my number
kill yourself maybe

Babayaro. 26-10-2016 01:47 PM

This is five words now

T* 26-10-2016 01:48 PM

hardly

Babayaro. 26-10-2016 01:52 PM

Tom you're going the right way for a knife to the face

T* 26-10-2016 01:53 PM

writing that down tbh

Lostie! 26-10-2016 01:53 PM

lol stab ha

Babayaro. 26-10-2016 01:55 PM

'What do you like to see in a horror movie?'

Quote:

Originally Posted by Lostie! (Post 9030095)
lol stab ha

T* 26-10-2016 01:56 PM

go on and try me bitch!!!

T* 26-10-2016 01:57 PM

go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!go on and try me bitch!!!

Babayaro. 26-10-2016 01:57 PM

*Something edgy and witty AND scream-worthy*

Lostie! 26-10-2016 02:02 PM

Quote:

Originally Posted by Babayaro. (Post 9030097)
'What do you like to see in a horror movie?'

:joker::joker:

A tad Jason.

T* 26-10-2016 02:07 PM

trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you knowtrouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know trouble is my name you know

Babayaro. 26-10-2016 02:07 PM

High Voltage (Live)
AC/DC
Buy
Subscribe
Subscribe to Google Play Music and listen to this song and millions of other songs. First month free.
Lyrics
Well you ask me 'bout the clothes I wear
And you ask me why I grow my hair
And you ask me why I'm in a band
I dig doin' one night stands
And you wanna see me do my thing
All you gotta do is plug me into high

I said high
High voltage rock 'n' roll
High voltage, high voltage

Well you ask me why I like to dance
And you ask me why I like to sing
And you ask me why I like to play
I got to get my kicks some way
And You ask me what I'm all about
Come on let me hear you shout high

I said high
Rock 'n' roll

I said high, I get high, aaaah!

Stars, bulbs....
Spotlight, put the lights out, turn me on
(High voltage rock 'n' roll)
(High voltage rock 'n' roll)

Wine, women and song
(High voltage, high voltage)
Plugged in and turned on.....

Babayaro. 26-10-2016 02:08 PM

screaming at the google bit copying too

BYE thats the wrong song

i meant for the electric six one

Jamie89 26-10-2016 02:11 PM

Quote:

Originally Posted by hijaxers (Post 9030081)
Have we had a recent update ?

Not since this morning. I'm just on my phone now but I'll be able to do one about 4

Lostie! 26-10-2016 02:14 PM

Quote:

Originally Posted by Babayaro. (Post 9030109)
screaming at the google bit copying too

Quote:

Originally Posted by Babayaro. (Post 9030110)
BYE thats the wrong song

Quote:

Originally Posted by Babayaro. (Post 9030111)
i meant for the electric six one

:laugh2:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3...jd3uo1_500.gif

T* 26-10-2016 02:17 PM

EastEnders favourite Natalie Cassidy looks the picture of health as she steps out for the first time since giving birth to second daughter Joanie

Rob! 26-10-2016 02:17 PM

I'm at work and it sucks ass.

Babayaro. 26-10-2016 02:19 PM

Quote:

Originally Posted by Rob! (Post 9030117)
I'm at work and it sucks ass.

Where do you work?! :amazed:

T* 26-10-2016 02:27 PM

Sharts in Their Eyes is a British television talent show that originally ran on Saturday nights from 21 July 1990 until 23 December 2006 in which contestants impersonate showbiz stars.

Rob! 26-10-2016 02:29 PM

Quote:

Originally Posted by Babayaro. (Post 9030118)
Where do you work?! :amazed:

:joker:

Marsh's house.

All times are GMT. The time now is 10:45 PM.