Notices

Showing results 1 to 25 of 492
Search took 1.34 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: Scarlett.
Forum: Chat and Games 13-08-2021, 03:22 PM
Replies: 31
Views: 1,113
Posted By Scarlett.
Happy Birthday Ammi! Have a great day! :D

Happy Birthday Ammi! Have a great day! :D
Forum: Serious Debates & News 11-08-2021, 12:17 PM
Replies: 75
Views: 1,524
Posted By Scarlett.
Brex**** means Brex****

Brex**** means Brex****
Forum: TV Chat 02-08-2021, 11:33 AM
Replies: 45
Views: 1,429
Posted By Scarlett.
Yeah, I wanted to give the new composer a fair...

Yeah, I wanted to give the new composer a fair try, but his music is just sorta... there? Murray Gold used leitmotifs and bombastic songs for the show, that helped give the scenes more urgency and...
Forum: Serious Debates & News 30-07-2021, 03:38 PM
Replies: 20
Views: 494
Posted By Scarlett.
"16 counts of criminal damage" is a weird way to...

"16 counts of criminal damage" is a weird way to refer to the murder of 16 living sentient creatures
Forum: Serious Debates & News 29-07-2021, 09:11 PM
Replies: 9,999
Views: 134,884
Posted By Scarlett.
We're likely starting to the the results of...

We're likely starting to the the results of "freedom day"
Forum: TV Chat 29-07-2021, 09:10 PM
Replies: 45
Views: 1,429
Posted By Scarlett.
Honestly, I'll say the Capaldi era was my...

Honestly, I'll say the Capaldi era was my favourite era of the show, followed closely by Eccleston, Tennant and Smith
Forum: TV Chat 29-07-2021, 03:08 PM
Replies: 45
Views: 1,429
Posted By Scarlett.
Shame Jodie is leaving, but thank god the...

Shame Jodie is leaving, but thank god the Chibnall era is ending. Hopefully the timeless crap will be swept under the rug.
Forum: Serious Debates & News 27-07-2021, 03:38 PM
Replies: 9
Views: 398
Posted By Scarlett.
When I first saw it, I though, sure it's silly...

When I first saw it, I though, sure it's silly but I guess the views are pretty decent... then I realised they CHARGED people to go up there lol
Forum: Serious Debates & News 25-07-2021, 10:44 PM
Replies: 9,999
Views: 134,884
Posted By Scarlett.
It's always slightly confusing when the papers...

It's always slightly confusing when the papers conflate missed diagnoses with restrictions - rather than with hospitals struggling to cope due to skyrocketing cases.
Forum: Serious Debates & News 24-07-2021, 10:15 PM
Replies: 59
Views: 1,557
Posted By Scarlett.
He somehow made Theresa May look half decent

He somehow made Theresa May look half decent
Forum: Serious Debates & News 24-07-2021, 12:31 PM
Replies: 9,999
Views: 134,884
Posted By Scarlett.
We're currently seeing the trajectory that...

We're currently seeing the trajectory that infections could have taken if they didnt reopen on the 19th. Give it a week or two and we will see the real fallout from the decision.
Forum: Serious Debates & News 22-07-2021, 12:31 PM
Replies: 17
Views: 451
Posted By Scarlett.
Yeah, okay :laugh:

Yeah, okay :laugh:
Forum: Serious Debates & News 22-07-2021, 12:24 PM
Replies: 17
Views: 451
Posted By Scarlett.
People hate the status quo, yet endlessly vote...

People hate the status quo, yet endlessly vote for it.
Forum: Serious Debates & News 20-07-2021, 03:21 PM
Replies: 9,999
Views: 134,884
Posted By Scarlett.
96 deaths is quite the increase...

96 deaths is quite the increase...
Forum: Serious Debates & News 16-07-2021, 11:48 AM
Replies: 9,999
Views: 134,884
Posted By Scarlett.
Yeah, a winter lockdown seems pretty likely right...

Yeah, a winter lockdown seems pretty likely right now, I wouldn't be surprised to see more variants around by then too
Forum: General Chat 14-07-2021, 08:50 PM
Replies: 2
Views: 496
Posted By Scarlett.
I didn't even need to google, to guess who owns...

I didn't even need to google, to guess who owns it. Britannia Hotels. The Metropole, Norbreck, Grand (Formerly the Hilton) and Savoy in Blackpool are all equally in very, very sorry states.
Forum: Serious Debates & News 14-07-2021, 06:03 PM
Replies: 9,999
Views: 134,884
Posted By Scarlett.
Crazy to think they're planning on lifting...

Crazy to think they're planning on lifting restrictions with the numbers rising like they are
Forum: Serious Debates & News 07-07-2021, 05:13 PM
Replies: 9,999
Views: 134,884
Posted By Scarlett.
Hospitalisations starting to climb again...

Hospitalisations starting to climb again...
Forum: Serious Debates & News 04-07-2021, 05:02 PM
Replies: 9,999
Views: 134,884
Posted By Scarlett.
The hospitalisation numbers keep going up... ...

The hospitalisation numbers keep going up...

As much as I want to get back to normal on July 19th, it feels like the numbers are gonna rocket up when restrictions are gone
Forum: Serious Debates & News 02-07-2021, 04:27 PM
Replies: 9,999
Views: 134,884
Posted By Scarlett.
Hospitalisations slowly increasing again...

Hospitalisations slowly increasing again...
Forum: Serious Debates & News 01-07-2021, 04:51 PM
Replies: 22
Views: 465
Posted By Scarlett.
I forgot he existed tbh

I forgot he existed tbh
Forum: Serious Debates & News 30-06-2021, 05:38 PM
Replies: 9,999
Views: 134,884
Posted By Scarlett.
I think we are possibly in for a turbulent...

I think we are possibly in for a turbulent winter, so it might be best to make the most of the summer while we can
Forum: Serious Debates & News 30-06-2021, 04:56 PM
Replies: 9,999
Views: 134,884
Posted By Scarlett.
Yeah, were at the point that, unless a new...

Yeah, were at the point that, unless a new variant comes along, we're kinda safe now
Forum: Tech, Movies & Video Games 30-06-2021, 02:58 PM
Replies: 4
Views: 550
Posted By Scarlett.
I'd say this is one news piece away from being...

I'd say this is one news piece away from being confirmed. Bloober seem like a decent fit for a Silent Hill game, given their experience with the horror genre.
Forum: Tech, Movies & Video Games 30-06-2021, 12:06 PM
Replies: 4
Views: 550
Posted By Scarlett.
Quote for last year. 99% most likely Silent Hill

Quote for last year. 99% most likely Silent Hill
Showing results 1 to 25 of 492

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:13 PM.




Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.