| FAQ |
| Members List |
| Calendar |
| Search |
| Today's Posts |
![]() |
|
| Sport Talk about all the latest events from the world of sport here |
| Register to reply Log in to reply |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#21 | |||
|
||||
|
I <3 Amber, My dream wife
|
thursday results
men's 5.000m men 1. Patrick Roest (NL) 2. Davide Ghiotto (ITA) 3. Bart Swings (BEL) Teamsprint men 1. Canada 2. Netherlands 3. Norway -------------------------------------- women's thursday 3.000m 1. Ragne Wiklund (NOR) 2. Irene Schouten (NL) 3. Martina Sablikova (CZE) women's teamsprint 1. Canada 2. USA 3. China ----------------------- schedule for today team pursuit women draw: 1. Germany vs Norway 2. China vs Poland 3. Canada vs USA 4. Netherlands vs Japan ---------------------------- team pursuit men draw 1. Japan vs Denmark 2. Italy vs Poland 3. Norway vs Canada 4. USA vs Netherlands -------------------- 500m men draw 1. Liiv (EST) vs Magnussen (NOR) 2. McLeod (USA) vs Kim Cheol-Min (KOR) 3. Lian Ziwen (CHN) vs Roth (CAN) 4. Lorentzen (NOR) vs Michalski (POL) 5. Kochkin (KAZ) vs Fiola (CAN) 6. Llop (ESP) vs Otterspeer (NL) 7. Bosa (ITA) vs Dai Dai NTAB (NL) 8. Kania (POL) vs Cha Min-Kyu (KOR) 9. Zurek (POL) vs Shinhama (JAP) 10. Scheperkamp (NL) vs Kim Jun-Ho (KOR) 11. Dubreuil (CAN) vs Morishige (JAP) 12. Murakami (JAP) vs Stolz (USA) --------------------------------------------- 500m women draw 1. Wojtasik (POL) vs Browne (USA) 2. Zhang Lina (CHN) vs Smeding (GB) 3. Kim Hyun-Yung (KOR) vs Baran (POL) 4. McDougall (CAN) vs Dauranova (KAZ) 5. Lee Na-Hyun (KOR) vs Jin Jingzhu (CHN) 6. Li Qishi (CHN) vs Ripsrud (NOR) 7. Inagawa (JAP) vs Kok (NL) 8. Yamane (JAP) vs Takagi (JAP) 9. Ajdova (KAZ) vs Hiller (CAN) 10. Jackson (USA) vs Herzog (AUT) 11. Leerdam (NL) vs Kim Min-Sun (KOR) 12. Goetz (USA) vs Michelle de Jong (NL) |
|||
|
|
| Register to reply Log in to reply |
|
|