PDA

View Full Version : well HELLOOO


MrGaryy
11-05-2009, 12:34 AM
http://1.bp.blogspot.com/_nEAokKrHsF8/SgNFLF4jl5I/AAAAAAAAhuI/QqD3mMZS_-g/s1600-h/3c8f37036bae57973fb7a7f813c566e2.JPG HMMMMM.

JohnnyBB
11-05-2009, 12:37 AM
wow what a small package :@

Ross
11-05-2009, 01:00 AM
He's too hairy.

Lauren
11-05-2009, 01:00 AM
His belly button is too hairy, and the chest hair is a bit ... curly?
I usually like hairy men but he looks a bit odd.

JohnnyBB
11-05-2009, 01:01 AM
Originally posted by Lauren
His belly button is too hairy, and the chest hair is a bit ... curly?
I usually like hairy men but he looks a bit odd.

a bear muahah

MrGaryy
11-05-2009, 01:02 AM
yeah I usually would be repulsed by the hair but maybe I'm a bit extra horny tonight. :blush2:

Fat.Rat
11-05-2009, 11:35 AM
wouldnt say no to a bit of that!! :lovedup::lovedup:

Annie
11-05-2009, 03:32 PM
*cums silently*

Very Danny Dyer of him...

Harry!
11-05-2009, 04:23 PM
Saw this on DS. Ben should do better things in life then do porn :nono:

EroticNightmare
23-05-2009, 09:43 PM
To be fair, He does make me hard.

<234

MarkWaldorf
23-05-2009, 09:44 PM
omfg thats like a wild forest
SHAVE PLS

lily.
23-05-2009, 09:44 PM
Not my cup of tea..

Next...

PinkSmurf
23-05-2009, 10:03 PM
Originally posted by MrGaryy
http://1.bp.blogspot.com/_nEAokKrHsF8/SgNFLF4jl5I/AAAAAAAAhuI/QqD3mMZS_-g/s1600-h/3c8f37036bae57973fb7a7f813c566e2.JPG HMMMMM.

mmm, wow thx hehe

Firewire
23-05-2009, 10:06 PM
That is.. weird.

Shaun
23-05-2009, 10:07 PM
...nah.

lily.
23-05-2009, 10:09 PM
http://www.nerve.com/CS/blogs/theremoteisland/2009/03/jonathan_rhys_meyers.jpg


Now that's what I'm talking about!

kooldudeben
23-05-2009, 10:10 PM
lol didnt know it was gna come up so big... BUT... that is what im talking about!!!!!!!!!

EroticNightmare
23-05-2009, 10:11 PM
More..

http://www.froggypic.com/image/05/99d8cea442c0575353360a5ee74cb487.jpg

http://www.froggypic.com/image/05/2141a6689db39f51d3f3fb785bab6b9f.jpg

http://www.froggypic.com/image/05/4c9b163c99c801d7e134c46e152541b7.jpg

http://www.froggypic.com/image/05/12dddec1ff3a2149d0807de6432dd630.jpg

CiaraD
23-05-2009, 10:11 PM
Originally posted by lili
http://www.nerve.com/CS/blogs/theremoteisland/2009/03/jonathan_rhys_meyers.jpg


Now that's what I'm talking about!
:lovedup: that's better

Captain.Remy
23-05-2009, 10:12 PM
http://i44.tinypic.com/11hf5tl.jpg

That's what I am talking about. :lovedup:

PinkSmurf
23-05-2009, 10:17 PM
Come on guys he is hot! love is nips :blush2: :tongue:

Annie
23-05-2009, 10:19 PM
http://2.bp.blogspot.com/_wqt5J0rjApk/RwofMpPfK8I/AAAAAAAAAGA/z96g4i1vOfg/s400/channing-tatum-naked.jpg

Channing Tatum :lovedup:

Zac
23-05-2009, 10:20 PM
Now that's hot...
http://farm3.static.flickr.com/2397/2109165135_42e1d9f993.jpg

Annie
23-05-2009, 10:22 PM
http://backseatcuddler.com/wp-content/uploads/2008/01/brad_pitt.jpg

Captain.Remy
23-05-2009, 10:23 PM
Message original : kooldudeben
Originally posted by Captain.Remy
http://i44.tinypic.com/11hf5tl.jpg

That's what I am talking about. :lovedup:

Mate you can talk about that all day!

Hell yeah dude. Adriana Lima is hotter than hot. :hugesmile:

kooldudeben
23-05-2009, 10:24 PM
http://skinnygirlswhothinktheyarefat.files.wordpress.com/2008/10/picture-31.png

Zac
23-05-2009, 10:26 PM
http://i44.tinypic.com/dtmv9.jpg

Captain.Remy
23-05-2009, 10:27 PM
Message original : kooldudeben
http://skinnygirlswhothinktheyarefat.files.wordpress.com/2008/10/picture-31.png

I take the one in the middle on the foreground. :love:

Annie
23-05-2009, 10:28 PM
One lucky lady..

http://www.thehollywoodgossip.com/wp-content/uploads/2007/02/hurley.jpg

lily.
23-05-2009, 10:28 PM
OMG.. who photoshopped the Efron!

lily.
23-05-2009, 10:29 PM
Annie, this one is for you.. haha.. (he's not my cup of tea, but I see he is yours)

http://innerjoejoe.files.wordpress.com/2006/08/channing_tatum_shirtless.jpg

Zac
23-05-2009, 10:29 PM
Do you want the pic without the black circle that I put on Lili?

lily.
23-05-2009, 10:30 PM
Noooooo.. cuz it's not him!!!!

Zac
23-05-2009, 10:31 PM
Originally posted by lili
Noooooo.. cuz it's not him!!!!

I know it's not him LOL, but the pic is still nice, even though it's fake. :whistle:

lily.
23-05-2009, 10:32 PM
Clues it's photoshopped:

Face taken from recent photo
Body doesn't match face, cuz recently he's bulked up..
Efron doesn't do porn! LoL



Edit to add: haha.. ok, you know it's not him.. but I still don't want the pic lol.. cheers for offering though.. :D

Zac
23-05-2009, 10:32 PM
Originally posted by lili
Clues it's photoshopped:

Face taken from recent photo
Body doesn't match face, cuz recently he's bulked up..
Efron doesn't do porn! LoL

FINE.
Don't look at the hot pic then...

lily.
23-05-2009, 10:33 PM
LoL.. I edited ^^^^

Zac
23-05-2009, 10:36 PM
C'mon. Post some more pics guys...

lily.
23-05-2009, 10:40 PM
guy pics?... I has them... lol

Zac
23-05-2009, 10:41 PM
Yes, guys.
HOT GUYS.

Captain.Remy
23-05-2009, 10:42 PM
Since you all ask for a hot girl :whistle:

http://i41.tinypic.com/2hdwm4g.jpg

Megan Fox. :lovedup::lovedup:

Zac
23-05-2009, 10:44 PM
Originally posted by Captain.Remy
Since you all ask for a hot girl :whistle:

http://i41.tinypic.com/2hdwm4g.jpg

Megan Fox. :lovedup::lovedup:

Ugh ****.
We don't like girls...

lily.
23-05-2009, 10:44 PM
http://www.iconocast.com/EB000000000000052/N2/News7_0.jpg

Captain.Remy
23-05-2009, 10:46 PM
Message original : Zac

Ugh ****.
We don't like girls...

I will never understand gay people lol No offence. :hugesmile:

Shaun
23-05-2009, 10:46 PM
I love this thread. Except how it's originally about that mess.

lily.
23-05-2009, 10:47 PM
http://i677.photobucket.com/albums/vv132/badassmofo_16/omgitssezyfreakinzac.jpg

30stone
23-05-2009, 10:48 PM
Originally posted by Zac
Originally posted by Captain.Remy
Since you all ask for a hot girl :whistle:

http://i41.tinypic.com/2hdwm4g.jpg

Megan Fox. :lovedup::lovedup:

Ugh ****.
We don't like girls...

Ew No.


Lady Alba <333x
http://i39.tinypic.com/2rpqs1h.jpg

Zac
23-05-2009, 10:48 PM
OOOH.
They're nice. :lovedup:

Edit;; the guy ones. Ahem...

lily.
23-05-2009, 10:50 PM
Originally posted by Captain.Remy
Message original : Zac

Ugh ****.
We don't like girls...

I will never understand gay people lol No offence. :hugesmile:


I'd sooooooooooooo do Megan Fox, and I'm not even gay.

lily.
23-05-2009, 10:50 PM
http://www.tvfanatic.com/images/gallery/chad-michael-murray-shirtless.jpg

Zac
23-05-2009, 10:52 PM
FITT LOL.
C'ya, i'm off now.

Locke.
23-05-2009, 10:53 PM
Originally posted by kooldudeben
http://linuxreviews.org/software/x11-terms/aterm/elisha-cuthbert-3.jpg

:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

lily.
23-05-2009, 10:53 PM
http://i44.tinypic.com/141mnth.gif

Zac
23-05-2009, 10:53 PM
^^ EW.

lily.
23-05-2009, 10:53 PM
I might be obsessed with Efron..

Zac
23-05-2009, 10:54 PM
How old are you Lili?

lily.
23-05-2009, 10:57 PM
35 lol


(too old for Efron) hahahahaha

Zac
23-05-2009, 10:58 PM
Haha LOL, i'm 13.
That is just funny though, a 35 year old woman and a 13 year old guy looking at pics of naked guys...

lily.
23-05-2009, 10:59 PM
oh god.. you're 13... !!!!

This thread will corrupt you.. (especially Remy.. you have to watch him..haha)


Anyway, back to the pics..

http://i44.tinypic.com/dnbqfp.jpg





Edit to add: Wait a minute.. you're 13, and you have the naughty pics on your computer... I'm shocked!!!!! lol

Zac
23-05-2009, 11:00 PM
I'm a naughty boy, LOL.

^ Ahem Lily, not naked enough. :nono:

lily.
23-05-2009, 11:01 PM
haha.. I didn't post naked ones.. just shirtless... :D

Zac
23-05-2009, 11:02 PM
Originally posted by lili
haha.. I didn't post naked ones.. just shirtless... :D

No, I want naked!
Your just doing this because you know that i'm 13 now...

Edit; you don't have to worry Lily, i've seen it all before.

lily.
23-05-2009, 11:04 PM
haha.. I'm honestly not.. lol.. I haven't ever posted naked pics of anyone on here..

I do have more shirtless ones tho..

http://i44.tinypic.com/693pnc.jpg

Zac
23-05-2009, 11:07 PM
Maybe we'll share some more pics tommorow, eh?
I'm off to bed now. :sleep:

Originally posted by lili
http://i44.tinypic.com/693pnc.jpg

^ Use that in your sig.

30stone
23-05-2009, 11:08 PM
If they are naked, they will be deleted.

Zac
23-05-2009, 11:09 PM
Originally posted by 30stone
If they are naked, they will be deleted.

:sad:

lily.
23-05-2009, 11:09 PM
And, so sayeth the voice of Mod-ness.. and all that is lovely.. :D


I should use that in my sig actually.. :D Twas me who made it.. :D