Notices

Conversation Between caprimint and bbcanicons
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 51
  1. caprimint
    21-08-2020 07:10 PM
    caprimint
    Lmaooo as always, you know it
  2. bbcanicons
    21-08-2020 06:51 PM
    bbcanicons
    lmao we love to see everyone pressed!!
  3. caprimint
    21-08-2020 06:46 PM
    caprimint
    Omg AHHHHHHH that's amazing tbh
  4. bbcanicons
    21-08-2020 06:45 PM
    bbcanicons
    lmaoo my controversial profile pic of the 2 Nicoles is done.. only the best!
  5. caprimint
    21-08-2020 06:40 PM
    caprimint
    DAAAAAAAMN THAT ****. Sometimes the shows are different from the clips though so I get it. BUT YESSSS Any Nicole F support is GREAAAAAAT
  6. caprimint
    21-08-2020 06:39 PM
    caprimint
    Gahhhh tbh I haven't even watched the episode yet, but I did see a good clip of it
  7. bbcanicons
    21-08-2020 06:39 PM
    bbcanicons
    aww there isn't rly a good moment in that scene so I'm just gonna make mine a combination of Nicole pics
  8. bbcanicons
    21-08-2020 06:33 PM
    bbcanicons
    lmao I'm loading up the episode now and gonna try and get a good printscreen!
  9. caprimint
    21-08-2020 06:26 PM
    caprimint
    Yeah but thats when they bitch about JANCUNT the most <3333
  10. bbcanicons
    21-08-2020 06:22 PM
    bbcanicons
    lmaoo I'll try but idk if that'll be effective

All times are GMT. The time now is 05:47 PM.




Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.